4.    Tarnetingimused
4.1.    Tellitud kaubad toimetatakse Kliendile kätte pakiautomaati vm sihtkohta pakina või lepitakse võimalusel poolte vahel kokku kauba käest kätte saamine. Kaupade kättetoimetamisele kohalduvad posti- , kuller- või pakiteenuse osutaja tüüptingimused, milledega Klient kohustub eelnevalt kauba tellimisele tutvuma. Teenuse osutaja poolt võimalikud kauba tarne variandid on: Omniva  pakiautomaat.
4.2.    Tellitud kaupade tarneaeg on 2-5 tööpäeva tellimuse eest tasumise järgselt. Arvestades, et tellitud kaup on kohe laos olemas. Kui tellitud kaup puudub laost võib tarneaeg olla kuni 20 tööpäeva tellimuse eest tasumise järgselt. Osalist tarnet ei paku kui Klient ei esita vastavat sooviavaldust – sellisel juhul sõlmitakse mõlemaid osapooli rahuldav kokkulepe.
4.3.    Tellitud kaubad väljastatakse teenuse pakkuja poolt kehtestatud tingimustel, pakiautomaadist
4.4.    Enne teenuse osutajalt kauba vastuvõtmist kohustub Klient üle vaatama kauba pakendi ning vastu võttes paki, kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve. Paki sisu eest vastutab Teenuse osutaja. Postiteenuse vahendusel saadetud pakkidel esinevate probleemide korral kohustub Klient sellest teavitama Teenuse osutajat koheselt ning tagastama kauba Teenuse osutajale esimesel võimalusel, kuid mitte rohkem kui 14. päeva jooksul.